Hiihtojuustoa syönyt lehmä tuli hieman
levottomaksi


Voi piimä ja pötsi ja pöläys,
sattuipa melkoinen möläys:
minä olin lehmänä viitisen vuotta
ja nyt olen aivan muu.
hulluna ammun syyttä ja suotta
kun olen aivan muu!
Voi tisseli tis ja lehmän lanta,
järki on jäässä kuin Vilusen manta
ja minä olen päästäni muuu! (Ilpo Tiihonen)

996599.jpg

Työkaverini pyysi tyttärensä 2v.synttäreille lehmäkakkua,joka ei olisi marsipaania.
Niinpä sitten tein tämän Mansikin:)
Onnea Maija 2v!!!

Pohjana 4-munan kakkupohja.

1.täyte Pussi vanilijakastikeaineksia+2,5dl maitoa
           banaaniviipaleita

2.täyte 200g kohmeisia pakastemansikoita soseena
           200g maustamatonta tuorejuustoa
           sokeria ja vanilijasokeria

Päällinen kermaa,josta osa värjätty kaakaolla.Korvat ja turpa valmiista kääretortusta,turpa päällystettiin marsipaanilla.Silmät ja sieraimet hopeatoffeeta.